praca w call center

Praca w call center

Call center to nowoczesny sposób sprzedaży, który funkcjonuje już od kilkunastu lat w świecie. W ten sposób najwygodniej sprzedaje się różne usługi telekomunikacyjne – czyli takie, których klient nie musi na żywo obejrzeć, dotknąć ani posmakować, a dzięki rozmowie telefonicznej i zgodzie na podpisanie nowej umowy na usługi telekomunikacyjnej, oszczędza czas na chodzenie po siedzibie firmy i robienie tego osobiście.

Czasami trafia się praca w Międzyrzeczu polegająca właśnie na obsłudze call center. Jest to biuro z wydzielonymi boksami wyposażonymi w telefon i komputer z bazą danych – z tego komputera losowo wybiera się numer telefonu, pod który dzwoni osoba zatrudniona w call center i przeprowadza rozmowę z właścicielem tego numeru. Na podstawie tej rozmowy podpisuje się lub nie umowę na dane usługi lub wyraża na przykład zgodę na wysyłkę produktów danej firmy pod wskazany adres.

Praca ta nie jest bardzo wymagająca – potrzeba do niej tylko dobrej dykcji i umiejętności sprawnego porozumiewania się z obcymi osobami. Jest wiele osób, które pomimo braku wyższego wykształcenia lub jakiegokolwiek doświadczenia zawodowego, mają wyjątkową charyzmę i potrafią w świetny sposób prowadzić rozmowy sprzedażowe z innymi ludźmi – często osiągając w ten sposób pozytywne wyniki i zarabiając na ilości sprzedanych w taki sposób umów. Biura call center często zlokalizowane są w małych miastach, ponieważ koszty prowadzenia takiego biznesu są tam dużo niższe, a w przypadku pracy tego rodzaju nie ma większego znaczenia skąd wykonuje się telefony do klientów.

Podobne wpisy

3 komentarze

  1. Pracowałam w Call Center prawie dwa lata. Praca była naprawdę ciężka. Kilka godzin rozmów z małymi przerwami co godzinę. Najgorsze jest to, że rozmów nie wybiera się samemu, tylko łączy je automat. Czasami nie ma nawet chwili na oddech. W kółko to samo. Nie ukrywam, że była to dla mnie niezła szkoła życia 😉

    1. To prawda, że pracując w call center można się wiele nauczyć. Praca oczywiście jest dość ciężka.

      1. Taką pracę przynajmniej można bez większych problemów dostać. Rotacja na stanowiska związane z obsługą klienta jest naprawdę duża.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *