Praca: Pracownik Helpdesk / Serwis IT

Piekarnia Bagietka - właściciel marki "Artisan" "Bagietka" i "Lody Rzemieślnicze" to firma rodzinna o ponad 20-letniej tradycji. Posiadamy kilkadziesiąt własnych punktów sprzedaży i dwa nowoczesne zakłady produkcyjne o najwyższych standardach. Produkujemy świeże pieczywo o najwyższej jakości a także lody, pyszne ciasta, desery, kanapki i sałatki, jogurty. Dbamy o to, by nasze produkty były zawsze świeże, smaczne, zdrowe i najwyższej jakości – by Klienci otrzymywali zawsze to co najlepsze - zgodnie z hasłem „PieczeMY dla Ciebie"!

Pracownik Helpdesk / Serwis IT
Nr ref.: 2901212/121/MP
Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie użytkowników
  • Instalację oprogramowania
  • Obsługę zgłoszeń użytkowników
  • Naprawę i konserwację sprzętu komputerowego
  • Obsługę użytkowników przez komunikator, telefon i działania bezpośrednie w podległym obszarze
Wymagania:
  • Doskonała organizacja pracy w biurze i podległej strukturze rozproszonej
  • Dobra, praktyczna znajomość systemów operacyjnych z systemu MS Windows
  • Praktyczna znajomość budowy komputerów
  • Dobra znajomość programów pocztowych i sprzedażowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Podstawowa znajomość budowy sieci komputerowych
  • Znajomość protokołu TCP/IP
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Pracę w zespole ludzi z pasją, którzy zawsze myślą pozytywnie i są nastawieni na uczciwą współpracę
  • Pełne wyzwań stanowisko pracy, na którym zawsze dużo się dzieje
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas w oparciu o B2B lub umowę o pracę na pełen etat
  • Możliwość rozwoju zawodowego, awansów i podnoszenia kwalifikacji w różnych obszarach firmy
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Prywatna opieka medyczna Medicover i dofinansowanie do karty Multisport i wiele innych benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ