Praca: Opiekun klienta biznesowego (z językiem francuskim)
Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.
Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów.
Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu
- Procesowanie zamówień na produkty w systemie
- Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej
- Wystawienie autoryzacji do zwrotów
- Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
- Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
- Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
- Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
- Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
- Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
- Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
- Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)- warunek konieczny
- Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym (min. B1)- warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane
- Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook
- Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP)
- Umiejętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00, od poniedziałku do piątku)
- W przypadku osoby pracującej zdalnie, gotowość do wzięcia udziału w trwającym miesiąc szkoleniu procesowym, które odbędzie się w naszym biurze w Szczecinie
- Brak okresu próbnego - umowa na czas nieokreślony od samego początku
- Możliwość pracy zdalnej
- Możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy, w biznesowym otoczeniu
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej!
- Brak "dress codeu"
- Nowoczesne miejsce pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Imprezy firmowe
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Dofinansowanie do komunikacji miejskiej
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Wiele akcji charytatywnych
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Wiele akcji charytatywnych
Aplikuj już teraz! Rekrutacja zostanie zamknięta w momencie, gdy znajdziemy odpowiedniego kandydata. Do zobaczenia!